Thursday 18 February 2016

5 video : Gempak untuk dijadikan inspirasi semasa bina badan

Assalamualaikum gais..

Hari ni aku nak kongsikan 5 ketul video yang sesuai dijadikan inspirasi ketika aku jadi rasa malas nak workout.. harap video yang aku nak kongsikan ni memberi semangat pada korang nak teruskan workout atau bodybuilding ni.. :)

gambar farid aku pinjam


ok aku tahu semua lelaki inginkan badan yang sase atau pun dengan kate lain sado.. tapi satu masalah kita ni tak kosinsten.. buat sikit dah penat tak nak buat.. segan.. malas.. tapi bagi aku untuk kesihatan diri aku sanggup buang tepi perasaan rasa malas malas.. segan segan nih.. jadi aku buat keputusan nk kongsikan video hot ni pada korang yang ada keinginan nak sihat dan bina badan sado.. 

Video 1 : kisah budak keding 16 tahun buat workout gile!




Video 2 : kisah budak lagi yang gila workout selama 3 tahun!..



Video 3 : ini lagi budak dah kene kanser pun buat workout!



Video 4 : budak ni punya bentuk badan hampir sama dengan aku yang dulu keding lagi..



Video 5 :  fitnes bro.. fitnes.. 


Nota bicept : Kalau nak sado kosinsten bro.. kalau segan nak workout badan sado tu pun segan nak keluar.. 

sekian :) 

0 comments:

Post a Comment