Tuesday 23 February 2016

Video Kucingman Ditayangkan! jadi viral di FB

Assalamualaikum gais..



Lagi sekali aku nak kongsikan video yang tengah viral di FB sekarang ni.. Gempak!, video ni menarik perhatian ramai pengguna fb.. yang mana ia dihasilkan oleh brader brader dari sabah.. aku nak Creditkan video ni tapi oleh kerana aku dah terlepas pandang dan dah tertutup pun tab browser aku nih.. jadi aku rasa agak kecewa tak dapat nak isi link credit dan direktornya sekali.. maaf atas kecuaian hamba.. mohon bagi link credit untuk video yang awesome tahap gaban nih!.. :)

|
|
OR
|
|


DNA Production buat video ni .. bila aku cari dekat facebook tak jumpe.. jadi aku mintak tolong kongsikan sedikit data mengenai video kucing man ni.. thanks gais!.. Iklas dari peminat kucing..


sekian.. :)




0 comments:

Post a Comment